HOW TO DOWNLOAD AND PLAY APEX LEGENDS FOR FREE (PS4/XBOX/PC) FORTNITE KILLER?



HOW TO DOWNLOAD AND PLAY APEX LEGENDS FOR FREE (PS4/XBOX/PC) FORTNITE KILLER? #APEXLEGENDS #APEX #LEGENDS

➜DOWNLOAD LINKS:

PC(EA,MARKETPLACE):

XBOX(MARKETPLACE):

PS4(PSN STORE):

➜I upload videos daily, Be sure to subscribe and turn on post notifications!

➜TWITTER:…

30 Comments

  1. I just quited playing fortnite im go to apex legends

  2. Guys is the app original cause in ps4 we don't require to download origin bug in pc we need I play in pc so can I add my friends in my friend list in origin we play in ps4? Please reply I need to know?

  3. Apex is actually a faction in titanfall 2, which is a game made by EA

  4. Mine is not free it is 25 cent but why?please answer anyone

  5. I play PUBG mobile but gonna buy the PS4 tomorrow so I can give Apex legends a try cause it looks awesome.

  6. my ps4 says "this content cannot be opened" so if i have ps plus it lets me download it?

  7. Mrvn and blood hound are ma nikkas 😎💯

  8. Fortnite… Still trump you

  9. Block n load dowonad stem

  10. IT says i bought it bus it doesn’t pup in in my homescreen

  11. Apex legends is much better then fortnite.

  12. OMG i want to play it so much tho my computer is 7 years old and it is not gaming one but I play LoL smoothly so will it be good for Apex and how much Space this game requires

  13. Ea.exe has released a new game EA employee: we need ads boss:yassss yasssssss

  14. I downloaded it but the lag is fucking terrible and I can’t downloaded on ps4

  15. im assuming you need a good computer to run this right?

  16. I am the only one who think this game is gonna be popular 1 month like cod 4 and then fortnite is gonna be popular again??

  17. I need help. A message pops up when I run it. It says "Unknown file version (audioshipgeneral_english.mstr) Can anyone decode this message and please tell me how to open it? Thanks

  18. What age rating is this game?

  19. Cant find it on ps4 only Apex packs

  20. God it sucks that you can’t play with 4 friends what kind of game is this I only want to play for fun and play with my friends

  21. Can ps4 and x box players play together?

  22. I have a butt pc

  23. It’s not popping up when I type in “Apex legends” into the PlayStation store

  24. Lmao of course it's free why is does it have so many views

  25. so happy fortnite is over, ill def play this game, without a doubt

  26. Fortnite is hella trash compared to this

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *